Черговий крок до Євроінтеграції: Рада ухвалила зміни до закону про рекламу

30 Травня 2023, 16:29
Рада ухвалила зміни до закону про рекламу 1148
Рада ухвалила зміни до закону про рекламу

Верховна Рада завершила виконання шостого пункту «кандидатських вимог» для початку переговорів щодо членства у ЄС. 

На засіданні ВРУ сьогодні ухвалили в цілому законопроєкт 9206 щодо імплементації норм європейського законодавства в українське законодавство шляхом імплементації окремих положень acquis Європейського Союзу у сфері аудіовізуальної реклами, повідомив народний депутат Ярослав Железняк у Телеграмі.

Він уточнив, що за ухвалення документа «Про внесення змін до Закону України «Про рекламу» щодо імплементації норм європейського законодавства у національне законодавство України шляхом імплементації окремих положень acquis ЄС у сфері аудіовізуальної реклами (Європейської конвенції про транскордонне телебачення, Директиви Європейського парламенту та Ради 2010/13/ЄС про аудіовізуальні медіапослуги від 10 березня 2010 року зі змінами, внесеними Директивою (ЄС) 2018/1808 від 14 листопада 2018 року) та до деяких інших законів» (№9206) проголосували 298 народних депутатів.

Так, закон передбачає заборону будь-якої реклами резидентів країни-агресора.

Також законодавчим актом забороняється вміщувати в рекламі твердження або зображення, які є дискримінаційними або розпалюють ненависть, ворожнечу, жорстокість до окремих осіб чи груп осіб за ознаками, зокрема, віку, етнічної належності, сексуальної орієнтації, інвалідності, за іншими ознаками.

Крім цього, передбачається збільшення до 20% квоти реклами в аудіовізуальних медіа, тобто, зокрема на ТБ (розраховується для часових проміжків з 6.00 до 18.00 та з 18.00 до 24.00).

Водночас регулюється дозвіл на рекламу пива, вина, сидру без додавання спирту з 22.00 до 06.00 на телебаченні та з 20.00 до 07.00 на радіо. Документом також затверджується, що спонсором реклами може бути товар, а не тільки торгова марка.

Очікується, що реалізація закону створить необхідні сучасні європейські умови для розвитку сфери реклами, на захист національних інтересів України та прав споживачів реклами, регулювання діяльності в сфері реклами відповідно до принципів прозорості, справедливості та неупередженості, стимулювання конкурентного середовища, рівноправності та технологічної нейтральності.

Читайте також: ЄС і Україна визнаватимуть та виконуватимуть судові рішення один одного

Коментар
20/04/2024 Субота
20.04.2024
19.04.2024